Tre-Saker-Testet

Idag fick jag också sova, fast idag var det för att vicke tog hand om malin. Jag vaknade vid nio o då kollade jag på sommarlov 09. Sen åkte vicke o malin med farmor o farfar o badade men jag följde inte med för jag hade ingen lust. När dom hade badat klart så hämtade dom upp mig och vi åkte till dom. Där åt jag pizza som lunch. Sen kollade jag på ca. 5 hannah montana av. som jag hade spelat in. Sedan åkte vi hem. Då kollade jag på wc. Sen har jag suttit vi datorn ända tills nu. Men så fort jag har bloggat klart så ska jag inte sitta mer idag. 

PS. Jag har hittat lite olika roliga typ tester. Jag kommer göra ett varje dag från och med idag:

Det här heter Tre-Saker-Testet

Tre saker jag inte förstår mig på: hur man kan VILJA vara en i mängden, html koder, hur man kan vara höjd-rädd xP
Tre saker som finns på mitt skrivbord/bordet: min dator, min tv, massor med pennor (bläck, blyerts, färg mm!)
Tre saker jag gör just nu: bloggar xP, lyssnar på musik, chattar med yoo
Tre saker jag vill göra innan jag dör: hoppa falskärm, FÅ EN HUND!!, skriva minst en låt!!
Tre saker jag kan: spela piano, spela guitarr, gö många gymnastiska saker på min stutsmatta
Tre saker jag inte kan: skriva låtar, sjunga ='( o gö flickis o salto =(
Tre saker jag tycker att du ska lyssna på: MILEY CYRUS, BRITNEY SPEARS o AVRIL LAVIGNE xP
Tre saker jag skulle vilja lära mig: gö flickis o salto, skriva låtar, sjunga
Tre favoriträtter: typ chilli corn carne, kykling med söt sur sås o stinas kykling xP

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0