Skype xD

Idag försökte mamma väcka mig två gånger. Men då vaknade jag inte. Tillsist kl. 10 gick jag upp. Då hjälpte jag till ute i trädgården. Sen åkte vi iväg till en softipp och slängde lite stenar, träplankor, grenar och kvistar. På vägen hem därifrån stannade vi och handlade, bl.a. godis. När vi kom hem åt vi plättar sen cyklade jag, pappa, vicke o malin och badade. Ca 15.15 gick vi upp. Och efter som att jag var den ända tjejen (malin gick ju med pappa) så fick jag ju va själv (det kanske e lite töntigt men det var typ första gången som ja va själv. När vi kom hem gjorde jag rent toaletten (för det fick jag mitt godis xP). Och nu laddar jag hem skype till min dator. När jag är klar så ska jag packa färdigt det sista. För inatt åker vi xD (till göte).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0