Mr Goran!! xD

Imorrse gick vi alla upp "tidigt" (halv 9 xD). För vi skulle till ett ställe och kolla på en trollkarl klockan 10. 
När vi hade gjort oss iordning och ätit frukost (halv tio) åkte vi till en kyrka (där han skulle trolla). Klockan tio började han, det var Mr Goran han va med i talang iår, då gjorde han en helikopter av ballonger (ballong figurer är hans spesiallitet xD). När han hade gjort lite olika trollerier så var det slut. Då fick alla gå till ett församlingshem brevid och fika. Därefter trollade han lite till i ett tält på församlingshemmets "tomt". Då tog han dels hjälp av vicke. Och sen tog han hjälp av PAPPA också xP hehe. När det uppträdandet var klartgick han ut till ett bord utanför och där fick alla ställa sig på en kö och få en ballongrigur och ett vikort och så fans det lite andra saker man kunde handla och vi köpte ett paket med 100 ballonger, en pump och en bruksanvisning. Malin och vicke fick varsin rosa nalle o jag fick en rosa blomma. Därefter var allt slut och vi köpte glass och billjetter till mamma o pappa för en konsert me sofia kjellgren imorrn kväll. Efter att vi hade gjort det var klockan typ 14 och då åkte vi hem till mm och åt lunch. Sen åkte vi till lars o marianne och badade i deras pool (25 grader C). När jag hade badat så länge att jag var jätte kall och frös super mycket gick jag upp och vi åkte tillbaka till mm. Då "lekte" vi lite med ballongerna. Jag lyckades göra: två ganska bra svärd, två SMÅ hattar (fattar inte hur man gör så dom blir större), en indian hatt och en mygga. Vicke lyckades göra en RIKTIGT bra hund, ja fattar bara inte hur han gjorde!!
Därefter kollade jag på tv medans dom andra gick typ till nån by och gick tipspromenad. När dom kom hem hade vicke vunnnit en vin flaska xD 
Lite senare spelade vicke o jag den försvunna diamanten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0