Kaleido Star <3

Idag har jag, vicke, mamma o malin jobbat i trädgården nästa hela dagen. Det är därför att vi ska på semester i två teckor om två veckor o då vill vicke o jag ha lite "resepengar" med oss. Så vi har kommit överens med mamma o pappa att vi ska få ett vist antal pengar om vi gör vissa saker hemma. Bl.a. få vi 50 kr/h av att jobba i trädgården och så får vi 50 kr per gång vi veckostädar mm. Så idag jobbade vi i tre timmar och känade ihop 150 kr var. När dom tre timmarna hade gått så skulle vicke på nån fotbolls grej så då slutade jag med. Då gick jag upp och kollade på kaleido star istället. Och gissa vad, jag kollade klart på dom sista av. av båda sesongerna så nu har jag kollat på alla av. Det hade jag visserligen redan gjort innan, alltså jag kollade på alla av. när det gick på tv:n förra gången, men det var så länge sen så jag ville kolla på dom igen. Och alltså det är verkligen en av dom bästa serierna i världen tycker jag. Det här kommer låta lite töntigt men den serien ger mig hopp, hopp om att allt kan bli bättre och att min dröm kanske kan bli san. 
När jag hade kollat klart på det var klockan nått med 20. Då damsög jag hela neder våningen, för vicke hade igentligen samlat ihop 10 kr mer än mig xP
Nu bloggar jag, sen ska jag städa mitt rum och sen SKA jag sova. För malin somnade tidigt idag så jag har en känsla av att hon kommer at vakna tidigt TIDIGT imorrn!!
PS. Jag längtar redan tillbaka till skolan fastän att jag egentligen inte trivs så bra, elr föresten det kanske jag gör? =O. Men iallafall det e p.g.a. kaleido star, och det tänker jag inte förklara, det får för alltid bli min hemlighet xP

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0