Från Vejen (danmark) till Brömsebro (blekinge, sverige) på en dag!!

Imorrse vaknade jag innan nån annan hade gått upp xD
Då gick jag upp och dushade. Därefter plockade jag iordning mina saker medans dom andra gjorde sig iordning. När dom var klara gick vi ner till frukosten. När vi kom tillbaka till hotellrummet packade vi iordning dom sista sakerna. Sedan satte vi oss i bilen och åkte mot köpenhamn. Väl där åkte vi över öresunsbron tillbaka till sverige. Därefter vimlade vi runt i malmö ett tag (bl.a. kollade vi på turning torso, vetade efter ett matställe, åt på en resturang, gick på malmöhus). Därefter åkte vi till nån udde nåra mil söder om malmö. Där köpte vi bulle, glass, chips o godis mm. Sen åkte vi mot smygehuk. När vi kom dit åkte vi runt och letade efter nån stans där vi kunde sova men det var fult överallt (!!). Så då åkte vi ända till brömsebro, där min mormor, morfar, ena moster, hennes man och nåra av mina kusiner bor. Kl. var 22 när vi kom dit så då gick vi och la oss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0