Har ingen bra överskrift idag xD

Imorse vaknade jag av min väckar klocka (har inte orkat stänga av den xD) halv nio. Då gick jag upp och åt frukost, kl. 9 kollade jag på sommarlov 09. Måste bara fråga, äre nån som vet om det var sista avsnittet av dinosapien? det verkade liksom så x( synd isånnafall!!
Därefter tog vi det lungt fram till lunch. Efter att vi ätit åkte vi till Lars o Marianne. Där badade vi en stund i deras pol. Sen åkte vi till mammas moster (mormors syster, min "gamel moster" xP). Tillsammans med dom åkte vi till nåra gråtter en bit från deras hus. Därefter fikade vi hos Birgitta o Bertill som dom heter (bertil e såklart birgittas man xP). Efter det åkte vi tillbaka till lars o marianne. På vägen köpte vi kött. För när vi kom till dom grillade vi. Därefter kollade vi på miss marple. Sen fikade vi. Under fikat fick alla vi barn varsin tröja av mormor, "sommar pressent" kallade hon dom xD. Min var en vit t-shirt med lite olika färgglada saker på, bl.a. fjärillar. Det värkar råka va fjärillar på allt jag köper/får på den resan xD
Därefter var klockan ca. 22 och vi åkte hem till mormor o morfar.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0