En da på stranden xD

Idag vaknade jag när mamma o malin gick upp.Då följde jag med dem upp och åt frukost. Därefter kollade jag på sommarlov 09. Eftersom att jag inte har kunnat kolla på det i danmark kändes det nästan konstigt att göra det nu. Och det var väldigt synd att jag missade dinosapiens, för vad jag förstår värkar det ha hänt ganska mycket i dom två av. jag missade. Efter det ritade jag lite (en flicka som stog och väntade på bussen på en mörk gata framför ett hus, med en beundrare i ett fönster xD). Därefter åkte vi allihoppa till en badstrand. Direkt när vi kom dit var jag och en av mina kusiner snabba ner i vattnet, men det var kalt och lång grunt så jag doppade mig inte. När vi kom upp och skulle sola lite så kom det en massa gubbar från komunen (elr nått). Som började typ klippa gräset. Så vi fick flytta på oss en stund. Men när dom hade gått fikade vi. Sen "var" vi bara på stranden en stund tills vi åkte "hem" (till mm). Väl där åt vi lunch. Resten av dan gjorde vi inte så mycket, tog det mest lungt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0