2 hundra kroner xD

Idag har jag bara varit hemma och typ hållit på att packa och städa och haft det skönt. För vi ska åkta bort (2 veckor) från och med lörda natt. Och jag kommer ha med mig min dator men vissa dagar kanske jag inte kommer att ha tillgång till internätt. Så jag kommer förmodligen inte att kunna blogga varje dag (men då bloggar jag för den/dom dagarna senare).
Just det idag fick jag 2 hundra av ff =) för vissa kanske inte det e så mycket men för mig e det riktigt mycket iallafall för att vara "glasspengar". FInns inte så mycket mer att säja xP Och jag e ledsen att testen är slut (om nu nån gillade dom xP hehe, om det nu finns nån som läser den här bloggen xP) får se om jag hittar fler test nån stans, men det blir inte förän jag kommer hem igen tidigast.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0