xD

Efter julkalendern sprang jag till bussen.
Första lektionen var eget arbete. Fast vi dansare fick gå ifrån, för vi skulle bestämma vila som dansar på vilka låtar på vårt nästa projekt som vi kommer att göra efter jul. Låtarna som ska vara med (som det ska va dans på) är; on the sunny side, help, jailhouse rock, hevens on fire och i will servive. Jag ska va med på help, i will suvive och hevens on fire xD dom bästa xD
Sedan vare no, då kollade vi på bilder som vår lärare tog när han var i afrika nyss och så gjorde vi tomte bloss.
Efter det lunch.
Sen vare dans, då typ dansade vi xD
Därefter franska, då intervjuade vi varan xD
Sedan musik då övade vi inför lucia (imorrn XD).
Efter det tog jag bussen hemma.
Väl hemma övade jag på nåra av dom koreografierna jag fick lära mig på dansen.
Sen åkte vi tillbaka till skolan för att ha mitt utvecklings samtal xD
Då sa anders att allt va bra och att han längtade till den dag då han fick säja TYST till mig xD Och jag hade 3/3 typ poäng elr nått i alla ämnen.
När jag kom hem gjorde jag lite engelska arbete medans jag kollade på lite av nobel firandet på tv tillsammans med resten av familjen. Och nu ska jag sova för imorn måste jag gå upp typ halv 5. För vi ska va på skolan ca. 6.30 xD
Asså för att vi ska lussa. + att vi slutar efter lunch xD.
Jag e på xD humör idag xD hahahhahahahahahahhahhahhaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0