TROJA <3333333333333333

Efter julkalendern gjorde ja mig iordning. Därefter skuttsade pappa mig o vicke till skolan.
Kl. kvart i 9 samlades vi ute på skolgården och åkte till sjukhuset där vi skulle göra ett sista lucia tåg (det var därför pappa skuttsade oss till skolan för att han skulle skuttsa till lucia tåget).
Under lucia tåget så svimmade fredrik xD Mamma va bakom oss så hon typ tog imot honom xD haha...
När vi kom tillbaka till skolan så vare engelska. Då kollade vi vidare på a christmas carol.
Efter det vare lunch. Och till lunch vare potatisbullar <33
Sen matte.
Därefter svenska, då såg vi klart på troja.
När jag kom hem så va ja på datorn fram till livet i fagervik då kollade hela familjen på det.
Nu ska ja snart lägga mig i sängen och läsa lite...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0