Stan med Hanniiiz!!! <333

Imorske efter att jag hade gjort mej iordning så kollade jag på jul kalendern och öppnade 2:a luckan i min smink kalender, det var lite olika borstar/pennslar.
Sen åkte jag bussen till skolan.
Första lektionen var franska. Då jobbade vi med datum. Och eftersom att vår lärare skulle vaccinera sig så fick vi sluta 10 min tidigare xD
Sen var det bild och eftersom att internätet fortfarande inte fungerade så fick vi varsin kamera och gå runt ute på skolgården och ta fina natur bilder (fast kamerorna var allderles för dåliga för att man skulle kunna ta bra natur bilder, det var för få megapixlar).
Därefter hade vi musik och då utvärderade vi arbetet med konserterna.
Sedan var det so, och då pratade Anders HELA lektionen (och om jag har sagt hela nån gång tidigare så överdrev jag men den här gången överdriver jag inte han pratade HELA lektionen). Och just nu ska vi igentligen hålla på med lag och rätt, men det han pratade om HELA lektionen var och historia, han gick typ igenom lite saker om varje år hundrade. JAG SÄJER BARA TVÅ SAKER!!!:
- HUR LYCKAS MAN!?!?!??!?!??!
och
- DET VAR INGEN SOM VARKEN FATTADE NÅTT ELR LYSSNADE!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Därefter var det äntligden lunch, fast då blev det skink- och potatisgratäng. Och när jag tog först så var den ok men andra gången jag skulle ta så var det typ slut så då fick vi nån annan liknande mat och den var JÄTTE äcklig!!! + att dom goda mackorna var slut och att lättmjölken var slut (och jag dricker lättmjölk). Det är alltid så, vi har sen lunch 3/5 dagar i veckan och det innebär att vi får mest äcklig mat (asså äckligare än dom andra får), att den godaste drikan är slut när vi kommer och ska äta och att dom goda mackorna är slut!!!!!!
DET SUGER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Enda lektionen vi hade efter lunchen var idrott och då lekte vi 3:e värdskriget, fast jag satt bara i fängelset hela tiden, inte för att jag behövde utan för att jag ville, jag orkade inte va med xD.
När vi hade bytt om tog hanna och jag bussen upp på stan.
Där började vi med att äta på mcdonalds xD, jag tog en lilla menyn men vanlig hamburgare, stor pommes och en mellan strite.
Därefter gick vi till Zara, där köpte jag en typ kofta.
Sen gick vi till din sko där provade hanna skor super länge xD
Sedan gick vi till bik bok. Där handlade jag fyra smycken för 100 kr. Två packet armband och två par örhängen. + att hanna handlade en skorta tror jag det var.
Därefter kollade vi på lindex och gina.
Sen gick jag hem.
Väl hemma kollade jag på ett nytt av. av one tree hill och ett nytt av. av guds tre flickor.
Nu ska jag göra mig iordning och lägga mig och läsa en stund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0