Lucia!!!

Idag försov jag mej, jag skulle gå upp halv 5 men ja försov mej till ca. kvart över 5. Så då fick jag skynda mej.
Kl. kvart över 6 åkte viktor, pappa o jag till skolan. Ca. kvart i 7 åkte vi frånskolan. Pappa och jag fick med oss marie, anders (mina klassföreståndare) och emelies mamma i våran bil. Men när vi åkte så gick det väldigt fort och alla åkte utan att kolla om alla var med så när vi var halvägs till första lucia tåget så ringde vaktmästaren på skolan till anders och sa att fyra st. var kvar på skolan, men dom fick skuts av rektorn xD
Det första lucia tåget gick ganska dåligt. En låt blev helt fel och vi sjöng fel text mm. + att det var första gången vi körde med levande ljus.
Till nästa tåg fick två av dom som vi hade glömt på skolan åka i min bil (det var skönt att inte vara ända barnet i bilen!!!). Andra tåget gick lite bättre (elr tja mycket bättre). Tredje gick ännu bättre och sista blev riktigt bra (om jag får säga det själv xD). Då var jennifer lucia och precis innan vi gick in så ran det ner stearin på hela hennes näsa, hon han precis pilla bort det innan hon kom in i rummet men hon brännde sig ju jätte mycket iallafall, stackars henne. Jag skulle aldrig våga va lucia, iallafall inte nu xD
Efter det åkte vi tillbaka till skolan och åt tomtegröt till lunch. Sedan slutade vi.
När jag kom hem var jag typ med familjen hela eftermiddan tills idol började.
Och jag vet att erik är bäst, men jag vet också (elr jaja TROR) att calle kommer att vinna.
Men hur det än blir så VET jag att calle kommer att bli bort glömd och den riktiga stjärnan blir erik, och förhoppningsvis blir tove också en stjärna. Men det kommer bara hända om hon orkar ta tag i det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0