JULKALENDERN!!!

På morgonen öppnade jag första luckan i min smink kalender, det var typ en vit ögonskugga.
Sen kollade jag på jul kalendern:
+ Med den var att...
+ Sara är med (jag gillar henne)
+ Eva Rydberg är med (hon är enligt mej sveriges bästa sån här "teater skådespelare")
-- Med den var att...
-- dom e pensionärer xP

Första lektionen var svenska så läste vi.
Sen hade vi bild och då skulle vi ha jobbat med datorerna men det funkade inte så Michaela (som våran bild lärare heter) läste högt för oss istället.
Efter det var e matte, matte boken xD
Sedan musik, då sjön vi lucia sånger och vår musik lärare bestämmde vilka låtar vi får sjunga stämmer på.
Spagetti och köttfärssås till lunch.
På engelskan jobbade vi med våra typ sport böcker.
På franskan bl.a började vi jobba med stjärn tecken xD om ja hinner skriver ja en liten text på franska längre ner xP
Därefter skulle vi igentligen sluta men då var vi tvugna att stanna kvar för vi skulle öva alla låtar till lucia tågen.
Det tog en timma och när vi var klara kom ff och fm och hämtade mig. Och på vägen till friidrotten fick jag två hamburgare.
Efter friidrotten så typ spelade jag bl.a. lite piano och sen kollade jag på house och andra avenyn.

En liten fransk text om mig xD
Je m'appelle Emma. J'e 13 ans.
J'ai un père (Mats), une mère (Gun), un frère (Viktor) et deux sœur (Malin et Amanda).
J'ai un lapin, qui s'appelle Ludde.
J'ai 6 copin, qui s'appellent Ella, Alex, Matilda, Jonna, Hanna et Cornelia.

Mon anniversaire est le 6 avril et ma fête e le 21 et le 23 juillet.
Mon signe astrologique est bélier et j'e suis timide.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0