Jul afton!!

Imorske efter julkalendern så fick vicke, ja och mailn en massa ledtrådar (asså först en ledtråd som ledde till en annan ledtråd o.s.v) som ledde till våra morgon paket. Jag och vicke fick...
Varsin AINO!!!!!!!!!!!! <33333333333333333333333333333333
Jag fick vit o vicke svart xD
Sedan satt jag och höll på med den hela tiden fram till lunch. Och därefter ännu mer fram till kalle anka.
Efter kalle anka kom "tomten" (vilken idag var vicke eftersom att farmor e i thailand xD).
Jag fick:
~ 2 paket jongleringsbollar - av ove
~ En ny rubix kub - av ove
~ "Genom dina ögon" Stephenie Meyer - mamma tror jag
~ Nessisär - mamma tror jag
~ trosor xD - mamma
~ sport linne - mamma
~ sport byxor - mamma
~ en gina tröja - mamma
~ prydnads jul tomtar - mamma
Och ainon xD
Och typ pengar, fast jag vet inte hur mycket.
Efter paketen så åt vi.
Och nu ska pappa och jag snart sätta oss och bl.a synkronisera ainon med min dator...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0