JAG HATAR VINTER OCH KYLA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Idag vaknade jag vid tolv.
Då åt jag frukost och strax därefter åt vi lunch.
Sen gick eftermiddan på utan att jga gjorde något speciellt.
Klockan 15 åkte vi till farmor för att det e hennes födelsedag idag.
Där fick jag låna deras dusch för vårat vatten har frusit.
Och just det under dagen så åt min lillasyster (som fastän att hon e 4 månader inte har ett namn än) lite potatis för första gången xD.
När vi kom hem så kurade vi ihop oss hela familjen i soffan och kollade på morden i midsommer och försökte hålla upp värmen för vårat hus e SVIN KALT!!!!!
Och nu har jag satt på mig jätte mycket kläder för annars kommer jag frysa ihjäl när jag ska sova.
JAG HARAT VÄRKLIGEN KYLA OCH VINTER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ÅHH VAD JAG ÖNSKAR ATT JAG BODDE I NÅTT VARMT LAND!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0