Sista vanliga skol dan för året!!!

Först hade vi eget arbete. Då hade ja inget att göra så jag satt mest och lekte med min rubix cub.
Efter det visade min lärare nårga bilder från afrika fast ja hade redan sett dom så... haha det vart mer rubix cub xP
Sedan no, då kollade vi på mitt i naturen.
Lunch.
Dans, då lärde jag mig början på heavens on fire dansen.
Sedan franska då typ. Jag vet inte ja gjorde typ inget xD
Sista lektionen för året va musik. Då redovisade vi blues låtarna. Det gick faktiskt ganska bra.
På vägen hem fick linn o jag vänta JÄTTE länge på andra bussen. För vi missade två  för att vi köpte godis xD
När jag kom hem började jag kolla på one tree hill och det gör jag än xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0