1 mil på cykel idag

Imorrse vaknade jag av att jag hörde mina kussiners röst. Då flög jag upp ur sängen och satte på mig kläder sen gick jag upp och och sa hej då till mina kusiner för dom skulle åkta till mina andra kusiner i göteborg. Därefter åt jag frukost. Sedan åkte vi på en cykel tur. Vi åkte typ mer än 1 mil. När vi tillsist kom hem åt vi lunch. Sedan åkte vi till en bad strand. Det var en väldigt äcklig stran och vattten så jag badade inte utan låg bara och solade på våran filt en bit upp i gräset. Efter typ nån timme åkte vi tillbaka till mm. På vägen stannade vi och handlade chips, godis och cola mm. När vi kom hem satt jag vid datorn en stund tills mamma o pappa åkte till den där konseren som dom köpte bildetter till igår. Då fick vicke o jag ta hand om malin. Hon somnade ca 20. Då satt jag vid datorn en stund till och nu sitter jag och äter chips och kollar på en film.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0