Typ feber elr nått x'(

Imorrse när jag gick upp för att kolla på sommarlov 09 började jag frysa jätte mycket. Efter sommarlov 09 fortsatte jag att kolla på tv en stund. Sen dushade jag. En stund senare åt vi lunch då frös jag fortfarande. Därefter åkte pappa och till banken och hämtade ut mitt id kort (jippy!! äntligen). När jag kom hem satt jag vid datorn resten av eftermiddan fram till nu (ca. 18.30). Nu kollar jag på sommarlov 09 (igen xD).

Spetsen man ser e skagern elr allt på bilden e skagern men...
Här och också danmarks nordligaste udde xD
Här står jag i vattnet utanför  udden 
Det här tycker jag e en fin bild, också från skagern
Det här är vallgraven till ett slott som vi var och tittade på. Äckligt va!?
Nu är jag på lejonparken. Och det här ser ju alla vad det är xP
Så här nära ett lejon kom vi
Det här är nån konstig apa, dom lät JÄTTE konstigt, dom sa nöf, nöf, nöf =/
Det här vet jag inte vad det e för nått xP
En giraff xP
Dom här lejonen såg vi när vi åkte runt med bilen xD
Nu är jag på legoland
legoland xD
SVENSKA FLAGGA XD
Den här skylten stog vid en park. Vi tyckte den var himla kul xP
Nu e jag i tyskland, och det här är uppe från ett berg där det fanns ett museum som vi stannade på
En gata i Flensburg, tyskland
Det här är en fin bild (tycker jag) som jag tog när jag var på säl safari, fast innan vi kom till sälarna xP
Här har vi komit fram till sälarna. Fast vi kom inte närmre än så här det va lite synd tyckte jag =(
Det här är en bild från en strand utenför esbjerg, havet på bilden är nordsjön. Där badade jag x)
Det här var nåra statyer som stog på strenden som är på bilden åvan x)
Det här är på väg ner i tunneln innan öresunsbron
Den här bilden har jag tagit (det e öresunsbron) och jag tycker faktiskt att jag har lyckats bra xP
Här e slutet på öresunsbron, SVERIGE xP
När vi kom iland till malmö kollade vi på turning thorso(stavas säkert inte så xP)
En bild från en stran i blekinge, havet e östersjön xD
Det här är från lars o mariannes tomt, gungan man ser e den jag ÄLSKAR xD
Det här är dom där stenarna som bildade grottor som jag skrev om dan som vi va där.
Efter att vi var i dom där grottorna åkte vi hem till mammas moster och det här är från deras tomt, deras PRIVATA grillplats!!
Han i grön tröja är Mr Goran xD
Det här är cykeln jag cyklade på när vi tog en cykel promenad.
Den här gamla, rostiga bilen stannade vi och kollade på (när vi cyklade)

Det här är det mesta av det jag har fått och handlat under den här semestern:

Denna klänning kopte jag i Vejen i danmark
Ja köpte den här på samma gång xP
Den här borsten köpte vi i tyskland för 1 euro (ca. 10 svenska kronor)
Detta linnet och det på bilden under köpte jag i en new yorker affär (kanske inte stavas så xP) 
Den här handuken köpte jag också i new yorker affären (den e mycke större xP)
Det här är shortsen som jag köpte när jag gick på stan med mig moster i kalmar xD
Denna tröja fick jag av mormor nån av dagarna vi var där
Dom här skorna fick jag låna av min moster inför dopet, men jag gillade dom så mycket att jag fick dom xD Jag tycker dom e ful-fina xP

PS. sen köpte jag ju en nalle på legoland med men den har jag ju redan visat så jag orkar inte lägga upp den igen xP


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0