Stadsvandring (det står inte så i texten det står "tipspromenad", ja kom på att det hette stadsvandring nu xP)

Idag var morgonen som vanligt, förutom att mamma va ledig så hon va hemma. 
Idag skulle hela klassen gå typ som en tips runda fast ändå inte, på stan i små grupper. Och vi skulle träffas där (på stan). Och idag eftersom att mamma va ledig fick jag skuts dit, fast vi tog med min cykel bak på bilen så att jag kunde cykla till skolan sen. När alla hade gått "tipspromenaden" (11) cyklade/gick vi tillbaka till skolan. Och vi hade klarat oss ganska bra från regnet medans vi gick men när vi cyklade/gick tillbaka till skolan så kom det en liten skur. När vi kom tillbaka till skolan åt vi lunch. Därefter va vi i klassrummet resten av dan och "reflekterade" över "tipsrundan". Vi slutade 14. Men jag skulle få skuts hem med och vicke slutade inte förän 14.30 så ja fick vänta en halvtimma. När han tillsist slutade åkte vi till en stadium affär och sen hem. Väl hemma va jag vid datorn tills det var kvällsmat (potatis och köttgryta). Och därefter va ja vid datorn lite till. Och snart ska vi se twilight xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0