Stackars pappa :'(

Idag vaknade jag nån gång runt 7 men då somnade jag om och vaknade 9. Då åt jag frukost, sen kollade jag på sommarlov 09. Därefterbestemde vi oss för att åka och bada med båten (pappa har svamp mellan tårna och igår tog han tydligen nån salva och på ena foten råkade han ta för mycket. Så imorse var hans fot lite svullen, men han trodde att det skulle gå bra och åka lite med båten). När vi hade kommit fram till våran favorit ö (som ÄGER). Så hade pappa fott riktigt ont i foten. Efter att jag hade badat mig typ till midjan blev jag trött igen (samma som dom tidigare dagarna, fast jag tror inte jag hade nån feber längre då). Så resten av tiden vi va på ön låg jag i båten och nästan sov (xP). När vi åkte tillbaka till land hade pappa börjat få JÄTTE ont i sin fot. Innan vi åkte hem fick vi varsin glass. När vi kom hem åt vi kvällsmat men under tiden som mamma gjorde den hade pappa lagt sig. Så när han skulle gå till köket så typ kom allt blod ner till foten elr nått så han fick ligga kvar (och jag kollade på hans fot sen och den var verkligen JÄTTE(!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) svullen, ja har typ aldrig sett en så svullen fot =/). Efter kvällsmaten satte jag mig vid datorn och kollade på vintergatan 5b. Och när jag har bloggat klart o kl. e 20 ska ja kolla på miss marple.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0