Sommarlovet slut =/

Imore gick jag upp 6. Då duschade jag och gjorde mig iordning. Sen åt jag frukost. Därefter cyklade jag, vicke (som nu börjar på min skola) och alex till skolan.
Skolan började med (som alltid första dan i skolan efter sommarlovet, tradition på min skola xP) att hela skolan stog ute på skolgården i ca. en timme och sjöng lite sånger. Därefter brukar (enligt traditionen) glassbilen komma xD. Men den hade typ fått fel da elr nått så den kommer imorn istället. Så då gick vi upp till klassrummen istället. Vi har fått ett nytt klassrum så vi började med att få platser i klassrummet. Därefter fick vi lite papper, bl.a. schema. Sedan fick vi prata lite om sommaren. Därefter fick vi våra skåp och sen slutade vi. Då cyklade mamma, malin, vicke o ja till en mcdonalds (mamma o malin hade varit me hela tiden i skolan xD). När vi kom hem gick vi bort till malins dagis. För att hälsa på lite (hon börjar imorn) för hon ska va i ett nytt hus, men hon kommer ha samma fröknar och kompisar så det blir ändå inte så nytt. När vi kom hem därifrån va ja typ vid datorn resten av efter middan. Och asså så här ligger det till, JAG BEHÖVER EN NY DATOR OCH EN NY MOBIL. Och nu håller ja på med mobil xP, men tills idag har jag lixom inte vetat vad jag har velat ha, visst jag vill ju ha en iphone men asså vi har lixsom inte råd med det, fast pappa har köpt en sån till sig. Men iallfall nu har jag hittat en PERFECTA mobilen, JAG BARA ÄLSKAR DEN!!! Fast den kommer typ inte fören om 3 månader men ändå!! JAG ÄLSKAR DEN!!!!!
Skulle gärna lägga upp bild på den och säja vad den heter o så men jag vill hålla det hämligt xP

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0