Slutet av Legend of the Seeker, LITE ur flippat!!!

Morgonen var som vanligt.
Det första vi gjorde i skolan var att vi hade klassråd. Sedan gjorde vi lite andra saker ett tag. Sedan var det rast. Då åkte jag, jonna, alex, ella, matti, hanna till en kjosk en bit bortfrån skolan.
Därefter var det NO. Då fick vi typ en låda som våran lärare hade lagt saker i och så skulle vi gissa vad det var innuti (utan att öppna den). Sen var det lunch, kyckling klubbor med potatis. Sen var det min första dans lektion. Då pratade läraren typ hela lektionen så det blev ingen dans men det blir det nästa vecka. Därefter var det franska, då höll vi på med skolfraser.
Sedan var det musik, då fortsatte vi med det där arbetet vi startade i tisdags. Sen slutade vi äntligen.
Väl hemma kollade jag klart på dom sista avsnitten av legend of the seeker, nu e det bara att vänta på sesong 2 xP
För en stund sen läste jag en saga för malin (när hon skulle sova, xP ja behöver öva på högläsning xP). Efter att jag har bloggat vet ja inte riktigt vad jag ska göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0