Skola imorn =/

Imorrse vaknade jag ca. halv åtta då låg ja kvar till 8. Då gick jag ner men då var igen uppe så ja la mig hos mamma. När hon äntligen gick upp kl. 9 gick ja också upp. Då dushade ja o gjorde mig iordning. Sedan åt ja frukost. Därefter va ja på mitt rum och fixade med lite olika saker, bl.a. saker till imorm (ja börjar skolan då), ånda tills pappa kom hem från jobbet (nån gång vid 18). Ja va där hela tiden förutom när ja åt lunch xP. När pappa kom hem tog ja hand om malin i ca. en o en halv timme medans han och mamma åkte och slängde våran gamla spis och köpte lite stenar som vi ska ha i trädgården. När dom kom hem cyklade pappa och ja upp på stan. Där köpte vi nått el utag, ett paket ängla ben och kollade lite på barnvagnar, vilket tar GANSKA lång tid när det gäller pappa!! xP
Efter jag har bloggat ska jag försöka lägga mig. Fast i vanliga fall somnar ja ju ca. 23 så jag lär ju KNAPPAST somna 20. Så ja ska läsa en stund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0