SEN LUNCH!!! ='(

Jag glömde skriva igår:

Morgonen var som vanligt. Första lektionen var svenska. Då övade vi på högläsning. Sen var det bil då på började vi att göra ett kolach (stavas säkert inte så) över oss själva. Därefter var det matte då jobbade vi i boken. Sen var det musik då fick vi typ öva på att transponera en låt till en annan tonart. Därefter var det lunch och då jag det korvstråganoff och ris. Efter lunchen var det engelska då läste vi en text (på engelska). Sen var det äntligen sista lektionen, som var franska/språkval. Vi får en ny lärare det här året så vi typ mest repiterade, och lärde känna henne lite.
Väl hemma kollade jag på legend of the seeker. Tills halv sex. Då cyklade jag till pianot. Först hade jag en grupp lektion. Därefter en paus på tre kvart, då köpte jag twilight boken, om jag kunde drömma. Därefter hade jag min "egen" piano tid. 



Morgonen var ganska normal förutom att vi skulle ta skolfoto idag så jag "fixade" iordning mig lite mer. 
Första lektionen var franska, då övade vi siffror. Och nu kan jag räkna ända upp till 999 999 på franska xP
Därefter skulle vi haft bild men då tog vi skolfoto. Sedan var det musik då fick vi nåra nya låtar. Som vi började lite på.
Sen var det ett LÅÅÅÅÅÅÅÅNGT so pass innan vi fick äta. Men vi behövde inte göra mycket mest lyssna. För våran nya so lärare typ pratar HUUUUUUUUUUR mycket som helst (hela lektionen). Därefter fick vi äntligen äta. Och det var jätte gott, fisk-pannetter(pinnar) med potatis. Sedan skulle vi ha idrott, och hanna och jag tänkte att vi kunde byta om en stund innan alla andra så att det inte skulle bli så trångt. Men när vi hade gjort det så fick vi veta att vi inte skulle byta om för att vi bara skulle vara i klassrummet (p.g.a att det regnade). Så då fick vi byta om IGEN!!! När vi tillslut slutade och jag kom hem kollade jag på legendof the seeker. Ända fram till nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0