Kul idrottslektion för en gångskull! xD

Morgonen var som vanligt förutom att mamma, pappa, malin o alice var lediga så alla var hemma på morgonen.
Första lektionen var svenska, då övade vi lite på sökläsning. Därefter var det idrott, då lekte vi en jätte kul lek. Som påminde lite om brännboll, men jag orkar inte förklara mer xP
Sen var det engelska, då gjorde vi lite uppgifter om en text som vi hade läst tidigare. Efter det var det lunch. Det blev nån konstig brun kyklinggryta som sån JÄTTE slämmig ut. Fast den var ganska god xP
Efter det var det matte. Då räknade vi i boken och jag gjorde en hel sida xD
Därefter avr det NO. Och det var SÅÅÅÅÅ tråkigt vi fick typ läsa HELA lektionen. I rasten efter NO:n kom mamma, pappa, malin o alice för dom skulle hämta vicke. Så då fick jag frama Alice xDxDxDxDxD <33333333
Sista lektionen var svenska då typ övade vi på djupläsning.
När jag kom hem kollade jag på winx club. Därefter åt vi kvällsmat, falukorv med mos.
Därefter va ja lite med alice och sen kollade jag på bollibompa (me malin xD) och avatar.
Sen dess har ja suttit här vid datorn och typ spelat bubble trubble.
Just det xP idag fick pappa sin iphone, och asså han kan inte göra NÅTT annat än att sitta och "pilla" på den xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0