Hos jonna länge pga pappas fot =)

Imorse vaknade jag ca. 7 då låg jag kvar till 8 sen gick jag upp (elr "ner" till mamma, pappa o malin xP). Då åt vi frukost o sen kollade vi på tv. Efter sommarlov 09 duschade jag o gjorde mig iordning. Sen satt vi ute en stund. Därefter ringde jag jonna och vi bestemde att jag skulle till henne efter att vi hade ätit.
Efter att vi hade ätit, skuttsade farfar (för mamma, pappa o malin skulle till nån skutsköterska med pappas fot) mig till jonna. Vi va inne på datorn typ ända till 17. Under den tiden hade mamma typ ringt tre gånger, 1:a för att berätta att pappa skulle till nån doktor, 2:a för att pappa skulle till akuten och 3:e för att det skulle ta ett tag till innan dom kunde hemta mig för dom hade inte äns kommit in på akuten än. 17 gjorde jonna o jag smoothie, och satte oss ute en stund. Nu e klockan 18 och jag bloggar på jonnas dator för dom har inte kommit än.

Skriver kanske om kvällen imorn, elr om jag lägger till det ikväll.


När jag hade bloggat spelade vi alfapet en stund. SEN kom mamma (md flera), då va klockan 19 och jag kom dit ca. 13 hehe.
När vi kom hem åt vi kvällsmat, sen tog ja en glass och nu sitter jag här xP

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0