Första "riktiga" skol dan (med vanliga lektioner) =/

Idag var moronen nästan som vanligt. Bara att jag gick upp en halvtimma tidigare och kl. 7.20 kom farmor o farfar och hämtade mig. Då åkte vi till tandläkaren. När vi va klara där åkte vi till min skola, jag kom typ nån minut sent xP
Första lektionen var svenska, då gick vi igenom vad vi skulle lära oss och hur vi skulle lära oss det den här terminen/året. Sen var det idrott. Då började vi med att görra samma sak som vi gjorde på svenskan. Men innan vi slutade fick vi springa en typ "runda" xD (hittade inget bättre ord för det). Därefter var det engelska, och då gjorde vi... ja så klart samma som dom två tidigare lektionerna. Och tiden som blev över använde vi till att få våra böcker och gå igenom dom lite. Sen var det lunch och då var det spaggetti och köttfärsås, MUMS, jag åt JÄTTE MYCKET!!!!!
Första lektionen efter lunchen var matte. Då fick dom andra (och gick igenom) den nya matte boken. Men jag är lite före dom andra så jag hade redan den boken så jag fick bara sitta och lyssna/jobba lite.
Sen va det no x( x( x( x( x( TUMME NER!!! Den började med... (orkar inte skriva) och tiden som blev över fick vi göra ett exprement. Vi skulle ta reda på vilken av följade ämnen som inte innehåller kolatomer: salt, socker o bakpulver.
Därefter var det svenska igen. Då läste vi en text och sen svarade vi på lite fråågor om texten. Sedan slutade vi 15.30.
Då cyklade jag hem. Väl hemma skyndade jag mig till datorn och fortsatte kolla på Legend of the seeker. Och det har jag gjort ända fram till för en stund sen då jag åt kvälls mat, och jag ska fortsätta kolla nu när jag har bloggat klart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0