ÄNTLIGEN HEMMA!!!

Imorrse låg jag vaken jätte länge för jag somnade inte fören typ halv ett igår. När jag tillslut gick upp packade jag färdigt dom sista sakerna. Därefter duschade jag och gjorde mig iordning. Sen åt jag frukost och sedan (ca. 10) åkte vi iväg hemmåt. Det tog jätte lång tid hem, bl.a. för att vi åt en timma på mcdonalds och för att det tog typ 20 min att ta sig igenom en stad, typ pgv trafikljusen.
Innan vi kom hem till vårat hus stannade vi hoss ff dom hade bjudit oss på kvällsmat för att vi skulle slippa gö det.
När vi TILLSLUT kom hem packade jag upp. Därefter tog jag kort på typ allt jag har fått och köpt under den här semestern (2 veckor xD). Men dom bilderna orkar jag inte lägga upp nu för klockan e JÄTTE mycket så jag lägger upp dom imorrn och ev. lite andra bilder från semestern.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0